
Herman Miller to producent mebli znany wielu przedsiębiorcom. Marka oferuje wysokiej jakości wyposażenie projektowane z myślą o potrzebach pracowników biurowych. Na szczególną uwagę zasługują siedziska. Jak wybrać fotel biurowy z bogatej oferty producenta? W tym artykule podpowiemy, jakim kwestiom warto przyjrzeć się przed podjęciem decyzji.
Jak wybrać fotel biurowy?
Decydując na się na zakup fotela biurowego, trzeba wziąć pod uwagę kilka istotnych kwestii. Pierwszą z nich jest design siedziska. Wygląd biura w dużej mierze świadczy o jego właścicielu. Poza tym wpływa na postrzeganie marki przez klientów oraz produktywność pracowników. Fotel powinien pasować do reszty wyposażenia. Najlepiej, gdy będzie utrzymany w stonowanych kolorach, choć to też zależy od tego, czym zajmuje się przedsiębiorstwo. W agencji reklamowej można pozwolić sobie na bardziej wyraziste wyposażenie niż w kancelarii notarialnej. Poza kolorem materiału istotne znaczenie ma jego jakość. Dobrze, gdy przepuszcza powietrze, sprzyjając tym samym utrzymaniu prawidłowej temperatury ciała. Jednak przede wszystkim fotel biurowy powinien zapewniać odpowiednie podparcie plecom, tak by pracownicy mogli wykonywać obowiązki służbowe w sprzyjających warunkach.
Herman Miller Aeron – czy spełnia potrzeby współczesnych użytkowników?
Herman Miller Aeron to jedna z najpopularniejszych propozycji producenta. Choć siedzisko zadebiutowało w 1994 roku, od tego czasu przeszło wiele modernizacji, by jeszcze lepiej spełniać potrzeby pracowników. Aeron wyróżnia się obecnością aż ośmiu stref komfortu umieszczonych wzdłuż siedziska i oparcia. Poza tym odznacza się eleganckim designem, o czym możesz przekonać się, wchodząc na stronę https://www.bakata.pl/kategoria-produktow/krzesla-biurowe/herman-miller-krzesla-biurowe/. Dużą zaletą modelu Herman Miller Aeron jest to, że występuje w trzech rozmiarach. To pozwala dopasować siedzisko do osób o różnej budowie ciałą. Konstrukcja zaprojektowana jest w taki sposób, by dawać kręgosłupowi podparcie i stabilizować kość krzyżową.